10 Mart 2015 Salı

Babe Foot Repairing Cream


Malesef çatlayan topuklar yıllardır baş belam ..iş hayatında sürekli ayakta olmak ve evde çorap giymeme alışkanlığımda bunu tetikliyor. Aslında düzenli törpülemez ve düzenli nemlendirmezseniz    Uzun süreli topuk sertliğinden çatlamasından hatta nasırlaşmasından kurtulmanız pek mümkün değil tabi yatkınlığınız varsa.. Yatkınlığınız varsa diyorum çünkü eşimin hayatında pedikür görmemiş ayakları erkek olmasına rağmen yumuşacık topuklara sahip. Normal nemlendirici cilt kremleri yada ayak kremleri benim topuklarıma çözüm olmadı. Uzun bir süre tıpta cilt kuruluğunu tedavi edici amaçla kullanılan Üroderm Lipo likit kullandım sonuç güzeldii Babe nin bu onarıcı ayak kremini tercih etmemin sebebide içerik benzerliğidir. Üre ciltte suyu hapseden bi özelliğe sahiptir. Ve uzun süre nemli kalmasını sağlar içinde % 10 üre ihtiva eden bu kremi ayaklarımı yıkadıktan sonra her akşam sürüyorum ve emiline kadar bekleyip çorap giyiyorum.eğer topuklarınızda fazlaca ölü deri sertleşme varsa önce törpü ve pedikürle bunlardan kurtulmanız kremin etkinliği için önemlidir. Sonuç olarak Babe Foot Repairing Krem tecrübem gayet olumlu fakat her gün kullanmak gerektiğinden tüp çok uzun süre gitmiyor biraz masraflı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder