22 Şubat 2015 Pazar

Bahra'mın 2 Yaş Doğum Günü Perde Arkası -2-

Afiş



 Afiş için fon olarak pinterestten indirdiğim en yüksek çözünürlüklü kağıdı kullandım üzerine yapıştırmak üzere Bahra ' mın fotoğrafını çektim ve eşim photo shopta bunu itinayla kesti.baskimo.com da 70*100 cm ölçülerinde afiş olarak bastırdım. Kalitesi fiyatına göre oldukça iyiydi.

Bunlarda foğroğraf çekme aşamaları oldukça zorlu geçti :)










Bahra' mın Doğum Günü Kıyafeti



Elbiseyi ben çizdim kumaş ve dantellerini seçtim annem de projeyi dikerek hayata geçirdi



Saçı için de minik gül kurusu bir pon pon hazırlamıştım ama malasef taktıramadık.

Ayakkabı için oldukça zorlandım uygun renk bulma konusunda krem giydirmeye karar vermiştim ki markasız bir yerde buldum ve aldım.


Tül Ponponlar

farklı  boyutlarda hazorladığım tül ponponları mekanın süslemesinde kullandım

daire şeklinde yuvarlak bir karton kesip ikiye katlayın fotoğraftaki gibi bir oyuk kesin her iki kenarına  çentik kesikler atın bu kısma sap olmak üzere istediğiniz boyda kurdelayı yerleştirin tüm karton görünmeyene kadar ince şerit halde kestiğiniz tülleri üstüste bindirerek kartonu sarın. bitince kurdelanın sarkan iki ucunu bağlayın üste kartonun iki yaprağının arasından makasla ikiye kesin kartonu cıkarın


Pelur Ponponlar


yine mekan süslemesi için yaptığım narin pelur kağıtlarından ponponlarım



pelur kağıtları a4 boyutunda hazır kesilmiş olarak aldım .yapmak isterseniz 6 tanesini üstüste koyun dar olan tarafından 1-1.5 cm kalınlığında kağıt yelpaze yapar gibi bir içe bir dışa katlayın kaydırmamaya dikkat edin bitince ortasından ince bir iple bağlayın her iki tarafın katlarını nazikçe açın sallayarak havalandırın.


Davetiyelerimiz


kırtasiyeden aldığım sarı zarflara minik kurdelalar yapıp silikon tabancasıyla yapıştırdım. ortasında ki yazılar yine eltim Özlem'in tasarımı renkli çıktı alıp yapıştırdım.


davetiyenin içini vintage mektup kağıdı olarak netten indirdim yazılarını yazıp çıktı aldım.
davetiyeleri bir kutunun kapağını kaplayarak içine koydum.

Limonata Köşesi



limonata damacanasının boynunu  ve limonata şişelerinin  ağzını dekor amaçlı yaptığım kurabiyelerle süsledim


limonata şişelerini ayran olarak aldım içip içip sakladım :) boyunlarına kurdela bağladım  kağıt pipet kullandım ve eltim özlemin diğer kağıt işleri gibi yine tasarladığı etiketlerin çıktısını alarak şişelerin baskı yerlerini kapatacak şekilde yapıştırdım.




Dekorlar


Büyük kafesi eminönü internet sitesinden aldım içini yapay çiçek tül ve kurdelayla süsledim.




Çerçeve ,balık , sarı sürahi , saksılar ve yastık english home dan

Sevisler



Plastik tabak çatal kullandım mor ve sarı olarak iki renk seçtim artan vintage kağıtlarımla çatal ve kaşıkları sardım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder