21 Şubat 2015 Cumartesi

Bahra'mın 2 Yaş Doğum Günü Perde Arkası -1-

Anı Çerçevesi 

Sanayide eşimin kestirdiği ham mdf çerçeveyi ( 100*70cm) kendim kapladım. Pinterest gibi internet sitelerinden vintage kağıtlar indirdim yüksek çözünürlük kağıtlar bulmakta zorlandığım için bu aşama uzun sürdü bunların renkli çıktılarını alarak ( baskimo.com uygun fiyat)farklı yerlerde kullandım. 
Ahşap kısmı onlarla kapladım uhuyla yapıştırdım.

Uygun renklerde kumaşlar aldım perde kısmı için kumaşları silikon tabancasıyla arka tarafından yapıştırdım.



El Pankartları


Siyah halde aldığım el pankartlarını yine vintage kağıtlarla kalıp cıkararak yapıştırdım . 
Ortalarına yazacaklarıma karar verdim eltim özlem pc de bunları benim için tasarladı çıktılarını üzerlerine yapıştırdım. 

 Vintage Saksılar

Önceden nerede kullanacağımı düşünmeden 1 tl ye aldığım plastik saksıları arkası yapışkanlı kağıtlarla ( yapışkanlı folyo diye geçiyor) kaplayıp pankartları bunların içine koydum.

Masa Örtüsü 


Metreyle aldığım sert süsleme tülleri katlayıp on cm çapında şeritler halde kesip uzunca bir kurdelaya sık sık düğüm atıp masa örtüsünün önüne iki adet süs yaptım. 



Pudra rengi taban masa örtülerini annem dikti.

Elbise Banner


Vintage yeşil fon kartonunu çıkarttığım elbise kalıpla kestim 
 
Boyun kısmına kurdela kol ve eteklerine metreyle satılan fistolardan kesip yapıştırdım.


Ortalarındaki harfleri eltim Özlem tasarladı renkli çıktı alıp yapıştırdım.

Dilek ve Şikayet Kutusu



Ayakkabı kutusunu kaplayarak yaptım. Kapak kısmının ortasını maket bıçağıyla kestim.

Misafirlerimizin notlarını yazacağı kağıtları renkli a4 leri ikiye keserek oluşturdum kalemleri hazır aldım :) ama etrafını yine vintage kağıtlarla kapladım. 
Bunları English Home dan aldığım ikili bahce saksısına koydum.

Yine ayakkabı kutularını kaplayarak ve kurdelayla süsleyerek yaptığım dekor hediye kutuları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder