11 Eylül 2014 Perşembe

Flotty Baby Organik Yumurta ve Flotty Organik Piliç

Bahra'm 6. Ayını doldurunca gün aşırı ile yumurta yemeğe başladı. Bildiğim kişilerden elimden geldikçe köy yumurtası temin etmeye çalışsam da bu süreklilik sağlayan bir durum olmadı normal yumurta halen hiç yedirmedim. Organik yumurta tercih ettim.En çok flotty markasına güvendim 1971 yılında ilk yumurtalarını üretmeye başlayan bir firma 2008 den bu yana organik yumurta üretiyorlar kendi yemlerini de ürettiklerini eklemek isterim.
Yine aynı sebeple köy tavuğu bulamadığım için flotty organik piliç alıyorum firma 2013 yılında organik piliç üretimine başlamış , tamamen doğala uygun ve en az 71 günlük olduklarını belirtiyor. Ürünleri Migrosdan sartın alıyorum. Çevremde organik ürünlerin güvenilir olmadığını savunan bir kesim var ; evet ne kadar güvenebiliriz ama bebeğime de göz göre göre sanayi yumurtası ve sanayi tavuğu yediremem ben elimden geleni yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder