4 Temmuz 2014 Cuma

Philips Avent Kolik Önleyici Biberon



Biberonumuz da daha Bahra' m doğmadan hazırdı. Güvendiğim bir kaç marka içerisinden bunda da philipsi avent i tercih ettim. Hatta iki adet aldım. Genel olarak mennun kaldık. Hatta birisi kaybolana diğeri de kaynatmaktan sararana kadar kullandık.(1 yıl) Aslında sağlık açısında cam biberon almaktan yanaydım ve kauçuk emzikli ama % 0 BPA  ve gaz önleyici valfleri beni cezbetti. Cama göre daha kullanışlı olacağını düşündüm. 1 numara biberonu yenidoğan için gayet uygun. Kolik önleyici özelliiği ni tam olarak test edemedim çünkü ilk 40 gün gazımız vardı bu biberon dan emerken hava yutmasından mı ( ki bu biberonla bu olmamalıydı) yoksa mama takviyesi almasından mı ( yüksek ihtimal) sağlıklı bir ayrım yapamadım. Biberonun hem avantaj hem dez avantaj bir özelliği diğer biberonlardan farklı olarak emzik ve hazne dışında halka şeklinde ( conta işlevi gören) ekstra bir aparata sahip olması. Temizlerken ekstra zorluk ve unutup açtığınızda yere düşme ihtimali yüksek. Neden mi yapmışlar bunu? Avantaj ı şu diğer avent ürünlerine ( süt sağma pompası, saklama kabı vs) hepsi birbirine uyum sağlasın diye. Ben süt pompamı ve yemek , süt saklama kaplarımı( bu sayede biberona dönüşüyorlar) aven marka aldığım için bu özelliğinden faydalandım aksi halde bir esprisi yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder