4 Temmuz 2014 Cuma

Nuk ve Baby me Likit Emzik Biberon Temizleyici


Biberon , emzik vs temizliği için kullanabileceğiniz bu ürünleri ben ilk  günden beri kullandım halen de kullanıyorum. Hangi marka olursa olsun sıvı bulaşık deterjanıyla biberon yıkamak içime sinmedi . Ben Nuk ve Baby me markalarını kullandım.Nuk  Baby me ye göre daha az köpürüyor( aslında bu zararlı kimyasalların daha az olduğu yada olmadığını gösteriyor, sülfatsız şampuanlarda da böyledir köpürmez), suyla pek kaynaşmıyor suya değdiği gibi akıyor kullanımı zor biraz emek isyiyor. Baby me nuka göre daha kullanışlı. Fiyat olarak da daha avantajlı zira bu ürünler çabuk tükeniyor. Mümkün oldukça gittiğim yerlere de küçük kaplarda hep yanımda taşıdım , normal bir bulaşık deterjanıyla da yıkamak zorunda kaldığım zamanlar oldu tabi. 1 yaşından sonra hassasiyetim azaldı çünkü kullandığı ürünler arttı( tabak, kaşık, bardak) haliyle pratikliğini yitirdi ama halen kullanmaya çalışıyorum. Marka olarak da hangisini temin edebilirsem onu alıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder