20 Temmuz 2014 Pazar

Islak Havlu ve Hidrofil Bebek Pedi Deneyimlerimiz

Öncelikle bebek temizleme pamuklarldan bahsedersem normal bir pamukla bebeğinizin altını temizlemek biraz zahmetli ve pek pratik değil normal pamuklar ıslanınca küçülüp topaklanıyor üstelik minik pamuklar bebeğinizin teninde kalıyor hidrofil kare pamuklar ben ipek ve baby & me marka kullanıyorum. Her ikisinden de memnunum çok pratik ve yumuşacık sadece alt temizliğinde değil Bahra'mın burnu aktığında ve ağzını silmek için de tercih ediyorum yumuşacıklar bebeğimin hassas tenine hiç zarar vermiyor.

Alt temizliği için ilk aylarda daha hassas olarak pamukları veya yıkamayı tercih ederken ileriki aylarda özellikle dışarıda daha pratik olacağı için ıslak Havlu da kullandım halende kullanıyorum ( şu sıralar hangisi kolayıma gelirse) kesinlikle tek tercihim huggies banyo ferahlığı .. Kokusu , dokusu , ve ıslaklığı gayet tatmin edici alkolsüz parabensiz. Huggies ıslak havlunun doğal bakım diye bir çeşidi daha mevcut onu da denedim güzel ama banyo ferahlığı benim için 1 numara.
Diğer denediğim markalardan kısaca bahsedeyim doğallığıyla ön plana cıkan diğer bir marka unibaby fakat havlular ın ıslaklık derecesi bence yeterli değil bildiğin nemli sileeken takılıyor ve cok mendil hatcamak dırumunda kalıyordum. Molfix ıslaklığı gayet iyi yumuşak fakat bir parfüm bombası bize güzel gelebilir kokusu fakat bebekler için oldukça rahatsız edici.bir de dalin marka ıslak mendil deneyimim oldu paketi bile bitiremedim çok ince kağıt gibi Bahra'mın resmen poposunu  çizdi bizim için ne varsa huggies banyo ferahlığında var:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder