16 Temmuz 2014 Çarşamba

Hipp Sade ve Elmalı Organik Bisküvi

Bahra'ma elimden geldiğince şeker içerikli gıdalar vermemeye dikkat ettim ( muhallebi yaptığım da esmer şeker kullandım)ve bulabildiğimce herşeyini organik almaya çalışıyorum onu sanayi gıdalarından ne kadar koruyabilirsem kardır. Eninde sonunda yiyecek diye koyveremem içime sinmez.İmkanım olduğu sürece bu böyle olacak. 
Ek gıdaya geçtikten sonra birkaç ay hatta daha uzunca süre lapa şeklindeydi bahra'mın kahvaltısı aman bisküvi yesin doyurucu olsun diye değilde sulu olduğu zamanlar kahvaltısı kıvamlansın diye hipp organik sade bisküvi kullandım. Hipp bisküvilerinin % 100 organik olduğunu GDO içermediğini iddia eden bir marka inşallah da öyledir.b1 vitamini ilaveli yumurta ve soya proteini içermiyor. Buhar ısısıyla pişirilmiş. Sade olanı su, anne sütü ve sütte çok güzel dağılıyor fakat elmalı olan da şekersiz diye belirtilirken sade de böyle bir ibare yok yani organik şeker kullanılmış tabi o zaman elmalı alırız demeyim çümlü o da fazla gevrek erimiyor su ve sütte dağılmıyor ben de mecbur kalmadıkça kullanmadım ama elmalı yı diş çıkarırken kemirmek için çok tükettik kolay parçalanmadığından tehlide yok.

Fakat hipp organik bisküvileri ben heryerde bulamıyor buldum mu stoklıyordum bu yüzden şeker oranı fazlaca yüksek cicibebeyi zaman zaman kullanmak zorunda kaldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder