14 Temmuz 2014 Pazartesi

Clinique High İmpact Maskara ve Clinique High Lengths Maskara

 Kozmetik mağazalarında maskarayı denerim mutlaka makyajsız giderim eve gelip de sürünce performansı karşısında dehşete düştüğüm maskara beni genelde hayal kırıklığına uğratır yine de iyidir ama mucizesi gitmiştir :) bu yüzden cliniqe maskaraların seyehat boyunu aldım çok da iyi etmişim hem ucuz değiller böylece bir fiyatına iki maskarayı test etmiş oldum hem de bu boyları bile 6-7 belki daha fazla kullandım.

High impact maskaranın en büyük özelliği simsiyah ve parlak kirpikler, sürünce kapkara ve güzel bir ışıltı veriyor dolgunlaştıroyor ama daha iyi dolgunluk verenler var piyasada uzatma özelliği zaten vurgulanmamış çok uzattığı söylenemez ama kendinden kıvrık kirpikleri bile ok gibi 45 * sivri yapıyor


High lengths maskaranın ise uzatma ve kıvırma özelliği vurgulanmış lakin ben pek şahit olamadım yani markadan beklentimi karşılamadı. Üstelik ben bu tip fırçayı çok başarılı kullanamadım , kıvamı ise diğerine göre daha ince kesinlikle dolgunlaştırmıyor ve çabuk akıyor
Hem dolgun hem uzun hem kara kirpikler isteyen ben bir daha bu ürünleri almam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder