20 Temmuz 2014 Pazar

Bebek Bezi Tercihlerimiz

Doğum çantamı hazırlarken ilk bezimizi Huggies Organik Pamuklu almıştık bu beze resmen aşık oldum kokusu dokusu muhteşem. Paketi açmadan bile dışarıya sızan tertemiz bebek kokusu:) malesef  bizim pandispanyaya küçük gelmeye başlayınca yine huggies aldım fakat organik sadece küçük no lar da var diğer numaralarda aradığımı pek bulamadım ama pofuduk olması hoşuma gidiyordu prima premşum care daha ince olduğu için bacak ve kasık aralarında boşluk oluyor ve ordan bazen dışarı taşıyordu :) kilo aldıkça prima ile bu sorunu yaşamadık. O yüzden uzunca bir süre huggies e devam ettim.
 Arada molfix denedim fena değildi ama bantları kaç kere elimde kaldı pek sağlam değil. Emeklemeye başlayınca huggies bebek bezini bıraktım hoşuma giden pofuduk yapısı artık haraket etmesine engel oluyordu . 
Halen Prima aktif bebek ve prima premium care yi dönüşümlü kullanıyoruz artık ince yapısı avantaja dönüştü fakat yine dokusu kokusu pemium care i daha çok beğeniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder