4 Temmuz 2014 Cuma

Avent Bebedor Momma Bİberon Temizleme Fırçası


momma biberon fırçası




avent biberon fırçası


Biberon temizlemek için normal bir bulaşık süngeri malesef işinizi görmüyor. Aslında her marka kendi biberon fırçasına göre fiziksel uygunluk sağlayan bir fırça üretmiş en doğrusu biberonunuzla aynı marka temizleme fırçası kullanmak. Ben yine dedemeyimlerimi sizinle paylaşayım. İlk biberonunumuz avent olunca fırçamızda avent oldu. Gayet memnun kaldım bir çok marka biberona da uyum sağlayacağını düşünüyorum kullanımı kolay . Yalnız Chicco 250 ml lik biberon alınca boyu kısa kaldı ben de eczaneden bebedor marka gayet uzunca arkasında da ufak ince fırçası olan bir model aldım lakin çabuk aşındı ve fırçası çok sert olduğunda kıvrımlara uyum sağlamadı haliyle iyi temizlemedi. Ben aventi kullanmaya devam ettim.momma marka fırça deneyimimde gayet gereksizdi. Şekli estetiği çok hoşuma gittği için düşüncesizce aldım tabi şişko yapısı sadece sadece momma biberonlara ( ki momma biberonlar çok şirin görünüyor ama bebeğin ve sizin kavramanız için hiç ergonımik değil) uygunmuş :) elimde patladı ama şimdilerde onu da Bahram'ın tabağını ve ona ait olan tenceresini temizlerken kullanıyorum

bebedor biberon fırçası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder