8 Temmuz 2014 Salı

Avene Antirougeurs Fort Krem

Daha önce ki yayınlarımda cildimdeki parça parça kızarıklıklardan bahsetmiştim hatta ton düzenlemesi için cline cc krem almıştım ( ayrıntılar için yayına bakınız) ama hernekadar anticomodojenik de olsa kapatıcı özelliği olan bir ürünü evdeyken sürmek istememiştim yani düzenli kullanamamıştım.( lakin başka özelliklerinden faydalandım)bölgesel kızarıklıklarıma son bir şans daha vererek avene nin bu ürünü aldım. Bu serinin emülsiyon(kremden daha sıvı) ,krem, fort krem ve rosa (gül) hastalığı için olan ürünleri var ben herşeyin plus ını , multisini almayı pek severim haliyle fort krem aldım. İşin özeti sadece 10 gündür kullanıyorum ve sonuç inanılmaz kızarıklıklar yok kışın soğukta fazlalaşıyor eğer kışın yine deneyeceğim bu arada ürünün kılcal damar çatlamaları sonucu oluşan kızarıklıkları da azalttığı vurgulanıyor

1 yorum: